romek
piątek, 19 lipca 2019, 10:11

Czesław RAK: – Nie potrafimy grać o wynik!

E-futbol nie przygotuje nam walczaków i rycerzy boisk! – mówi najstarszy czynny zawodnik Lubelszczyzny.

= Kolejne mecze w europejskich pucharach i okazuje się, że nie potrafimy grać o wynik!?

= Coś z tym tematem jest nie tak, coś się dzieje. Jeśli my to widzimy, to znaczy, że zjawisko nowych czasow – chyba nas dotyka (!?). Sukcesem jest, gdy  dziecko na żywo kopie pilke!  Czasy e-futbolu w domu, gdzie jest ciepło, bez ryzyka  zimnego deszczu – zaczynają dominować. Kiedyś ‚krowy popaśc’ to bylo wiekszy trening. Trenowanie według wzorców wpływa różnie. Jeśli już – to bierzmy przykład z mistrzów świata.

= … no to nie jest oczywiste…

= Ale to sie przeklada później na nasze sportowe życie. Czasem mam wrażenie, że dzieci uczone zabawy w sport, nie znają rywalizacji.  Ich ciała wewnątrz są ‚chemią posypane’  jakby odurzone! ALARM pownien być ogłoszony!

= Alarm!!??

= Bo co gorsze, nie tylko nie potrafimy walczyć o wynik, ale nawet obronić już zdobytego wyniku – ‚rozdajemy ponad normalne bramki’. Pal licho, gdybyśmy przegrywali po walce, po finezyjnych zagraniach i golach rywala, ale my odpadamy „na własne życzenie”. Czy to mistrzostwa świata, czy europejskie puchary. Czy rywalem jest ekstraklasa świata, czy amatorzy z Liechtenstainu. ALARM!

= Ale są świetne turnieje, dzieci emocjonalnie walcza, rywalizyją, wygrywają medale i nagrody, są akademie…

= Lecz ciała szybko „sportowo gasną”. Są akademie!? No i co z tego!? Świat nadal nam ucieka… Dobra! Lecą w teren…

= Panie Czesiu, gdzie pan mknie ?

= Wstąpie z kilka dni to powiem…

lp.pl


Dodaj komentarz

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są tylko i wyłącznie prywatnymi opiniami czytelników serwisu. Redakcja zastrzega sobie jednocześnie prawo do usuwania komentarzy zawierających treści niecenzuralne, rasistowskie, antysemickie, nawołujące do przemocy, obraźliwe w stosunku do osób uczestniczących w dyskusji, osób publicznych, instytucji itp., komentarzy nie związanych z tematem artykułu, zawierających treści reklamowe, czy też treści znacząco odbiegające od ogólnie przyjętych norm społecznych.