romek
sobota, 4 maja 2019, 13:59

Młodzi piłkarze i piłkarki z województwa lubelskiego wśród najlepszych w Polsce. Znamy zwycięzców XIX edycji Turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”!

Rozgrywany 2 maja na PGE Narodowym Wielki Finał XIX edycji największego w Europie Turnieju piłki nożnej dziecięcej wyłonił najlepsze polskie drużyny chłopców i dziewczynek do lat 10 i 12. Tytuł mistrzów zgarnęli chłopcy z SP 78 Poznań (kategoria U-10) i SP 4 Kostrzyn nad Odrą (U-12), a także dziewczynki z KKS-u Katowice (U-10) oraz UKS-u SMS Łódź (U-12). W Finale Ogólnopolskim dzielnie walczyli reprezentanci województwa lubelskiego, spośród których najlepiej zaprezentowały się dziewczynki z GKS-u Górnik Łęczna, które zajęły 8. miejsce w kategorii U-12.

Piłkarze z regionu wśród najlepszych

Województwo lubelskie podczas Finału Ogólnopolskiego było reprezentowane przezchłopców z UKS-u Widok Lublin (U-10) i Remisu Świdnik (U-12), a także dziewczynki z Czwórki Biała Podlaska (U-10) oraz GKS-u Górnik Łęczna (U-12). W Warszawie z dobrej strony zaprezentowały się zwłaszcza młode piłkarki z Łęcznej, które wyszły z grupy z drugiego miejsca i awansowały do ćwierćfinału 12-latek. Tam musiały jednak uznać wyższość Beniaminka Krosno, późniejszych wicemistrzyń całego Turnieju. Spotkanie było wyjątkowo zacięte, zakończyło się remisem 2:2 i serią rzutów karnych, które lepiej egzekwowały zawodniczki z Podkarpacia. W kolejnych meczach, decydujących o miejscach 5.-8., lublinianki nieznacznie przegrywały z MUKS PS Kostrzyn nad Odrą (1:1, 2:3 w rzutach karnych) oraz KSP Kielce (3:5).

mb

***


Dodaj komentarz

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są tylko i wyłącznie prywatnymi opiniami czytelników serwisu. Redakcja zastrzega sobie jednocześnie prawo do usuwania komentarzy zawierających treści niecenzuralne, rasistowskie, antysemickie, nawołujące do przemocy, obraźliwe w stosunku do osób uczestniczących w dyskusji, osób publicznych, instytucji itp., komentarzy nie związanych z tematem artykułu, zawierających treści reklamowe, czy też treści znacząco odbiegające od ogólnie przyjętych norm społecznych.