romek
piątek, 25 grudnia 2015, 08:36

3:3 / Michał BOTWINA (Bizon Jeleniec): – Poczyniliśmy duży postęp

 boywina99= Jak Michał Botwina ocenia jesień 2015 i cały rok w swoim wykonaniu i wykonaniu drużyny?
= Bizon poczynił duże postępy na przełomie rundy wiosennej i jesiennej jak widać w tabeli. Pomogły w tym w dużej mierze wzmocnienia. Adrian Rudnicki dobrze współpracował z Konradem Rybka –  co zaowocowało 6. meczami bez starty gola, a Jakub Bulak wniósł zaciętość i serce do gry czego często brakowało na wiosnę. Ja osobiście rundę jesienna w swoim wykonaniu oceniam na 3. Wydaje mi się, że 6 bramek –  choć powróciłem po ciężkiej kontuzji – to o wiele za mało, ale cieszy mnie jak najbardziej miejsce w tabeli i ze mogę być z chłopakami. Jesteśmy mistrzami półmetka.
= Który mecz był najlepszy i dlaczego?
= Ciężko mi wybrać, najbardziej morale poszło do przodu  po zwycięstwie nad Kujawiakiem (2:0), ale najlepszym meczem był chyba mecz z Rokitnem. Przegrywaliśmy do przerwy 1:3, ale podnieśliśmy się i wygraliśmy 6:3. A był to mecz wyjazdowy.   Nasze bramki były naprawdę urodziwe. Skuteczność i wzajemna „mobilizacja” w przerwie dały efekt.
= Plany na wiosnę 2016?
 = Przy świętach na pewno trzeba życzyć sobie  utrzymania miejsca w tabeli,  poprawienia gry, bo zawsze jest coś do poprawienia. Jeżeli poprawimy mankamenty to w czerwcu 2016 roku będziemy cieszyć się nie tylko z awansu, ale także z mistrzostwa A klasy.
lp.pl/hs
PS. Michał Botwina jest wychowankiem Bizona Jeleniec. Przez kilka sezonów grał w Orlętach Łuków.

Dodaj komentarz

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są tylko i wyłącznie prywatnymi opiniami czytelników serwisu. Redakcja zastrzega sobie jednocześnie prawo do usuwania komentarzy zawierających treści niecenzuralne, rasistowskie, antysemickie, nawołujące do przemocy, obraźliwe w stosunku do osób uczestniczących w dyskusji, osób publicznych, instytucji itp., komentarzy nie związanych z tematem artykułu, zawierających treści reklamowe, czy też treści znacząco odbiegające od ogólnie przyjętych norm społecznych.