romek
środa, 19 sierpnia 2015, 07:12

LUBLIN / Ceremonia zakończenia Wakacyjnej Ligi Amatorów 2015 – nominacje

bd0cfb0bf9d03ea0a1b4e49ef41ff657Przedstawiamy program ceremonii zakończenia rozgrywek WLA 2015 oraz nominacje do nagród indywidualnych.

Ceremonia zakończenia rozgrywek Wakacyjnej ligi amatorów odbędzie się 19 sierpnia 2015 o godzinie 20:30 na Orliku przy alejach Racławickich.

Na ceremonię zapraszamy wszystkich uczestników rozgrywek Ligi Wakacyjnej oraz media.

Drużyny które w obu ligach zajmą miejsca poniżej 3 lokaty prosimy o informacje o ewentualnej chęci otrzymania dyplomu za udział w rozgrywkach.

Nagrody w rozgrywkach

1 liga

Miejsca 1-3 – puchar+ dyplom + komplet 10 medali

2 liga

Miejsca 1-3 – puchar + dyplom

Nagrody indywidualne

W każdej z lig przyznamy nagrody w postaci tytułów: najlepszy strzelec, najlepszy bramkarz oraz najlepszy zawodnik.

Dodatkowe nagrody

Nagroda fair play, nagroda na najlepszego kierownika drużyny.

Prezentujemy nominacje do nagród indywidualnych w ligach

1 LIGA

Najlepszy zawodnik – Rafał Pyda (SuperWhistlers), Mateusz Krzywanowski (RKS Perła), Łukasz Ożga (Turcja),

Najlepszy bramkarz – Jakub Baran (SuperWhistlers), Paweł Szpinda (Turcja), Marcin Cygan (Undefined)

2 LIGA

Najlepszy zawodnik – Michał Wójtowicz (Malagenia II), Adam Tuziemski (SCRAP), Mariusz Libicki (Huragan),

Najlepszy bramkarz – Paweł Podsiadły (SCRAP), Rafał Fedzioryna (Malagenia II), Zbigniew Zabołotny (Zbieranina),

Najlepszy kierownik drużyny: Adrian Mańko (SuperWhistlers), Robert Rzeźniczuk (WNWA), Marek Witek (FC Tarpan).

oakp.futbolowo.pl


Dodaj komentarz

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są tylko i wyłącznie prywatnymi opiniami czytelników serwisu. Redakcja zastrzega sobie jednocześnie prawo do usuwania komentarzy zawierających treści niecenzuralne, rasistowskie, antysemickie, nawołujące do przemocy, obraźliwe w stosunku do osób uczestniczących w dyskusji, osób publicznych, instytucji itp., komentarzy nie związanych z tematem artykułu, zawierających treści reklamowe, czy też treści znacząco odbiegające od ogólnie przyjętych norm społecznych.