romek
poniedziałek, 8 czerwca 2015, 11:17

Top 10 open / 20 czerwiec 2015 * Chwedoruk kończy z 45. bramkami na koncie!

zukDo zakończenia wiosennej rundy blisko – czołówka strzelców OPEN nieco zmieniona. Lider klasyfikacji OPEN zakończył sezon strzelając 45 goli. Inni mogą się poprawić.

***

1. Mateusz Chwedoruk (Eko Różanka) – 45

2. Janusz  Żuk (foto, GKS Niedźwiada) – 33

3. Grzegorz Skorupa (Tajfun) – 31

4. Damian Masiczak (Piekiełko Przykwa) – 29

5. Łukasz Lechowski (Spółdzielca Siedliszcze) – 27

6. Adam Kozyra (Orion-Stihl Jacnia) – 26, Grzegorz Góral (Polesie) – 26

7. Sebastian Sadowski (Start Krasnystaw) – 25, Andrzej Całka (Płomień/Spartan) – 25

8. Kamil Czuryszkiewicz (LKS Poniatowa) – 24

9. Łukasz Kowalczyk (Rogoźnica) – 23, Wojciech Leśniak (Błękitni Obsza) – 23, Sławomir Skorupski (Start Krasnystaw) – 23

10. Adam Skulimowski (Wawel) -22

W pierwszej piątce większość to pilkarze B-klasy, ale już w pierwszej dziesiątce wiele nowych twarzy z różnych boisk. Przypominamy – listę snajperów OPEN dla Lubelszczyzny zestawiamy po raz trzeci.

***

Dotychczas najlepsi byli:

Sezon 2011*2012 – Paweł Chochowski  (48 goli, Górnik 1979 Łęczna, grający w klasie  B).

Sezon 2012*2013 Pawel Chochowski (42 gole, Górnik 1979 Łeczna, ale grając już w klasie A).

Sezon 2013*2014 – Wojciech Wiecaszek (41 goli ,  Włodawnianka, V liga chelmska).

Ale podkreślamy – wszelkie tego typu listy, to li tylko zabawa i dokumentacja. Piłka nożna to dyscyplina zespołowa, o czym ostatnio Portugalczykowi Ronaldo przypomniał kolega z Realu Madryt. Bo już wielu ekspertów piłki mówi, że Real bez „chciwości na gole Ronaldo” grałby lepie…

rd / top

PS. Oczywiście, na bieżąco korygujemy listę!

 


Dodaj komentarz

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są tylko i wyłącznie prywatnymi opiniami czytelników serwisu. Redakcja zastrzega sobie jednocześnie prawo do usuwania komentarzy zawierających treści niecenzuralne, rasistowskie, antysemickie, nawołujące do przemocy, obraźliwe w stosunku do osób uczestniczących w dyskusji, osób publicznych, instytucji itp., komentarzy nie związanych z tematem artykułu, zawierających treści reklamowe, czy też treści znacząco odbiegające od ogólnie przyjętych norm społecznych.