romek
czwartek, 6 listopada 2014, 09:22

Okiem Cosmonauty / Siedem przyczyn przegrywania…

okiemNikt nie mówi o zwycięstwach, każdy „nawija” o porażkach. Takie to jest Cosmosowskie życie. Kibic, który neguje swój zespół, a nie wie jak jest naprawdę. Dobrze wiemy, że mecz przegraliśmy na własne życzenie, dobrze wiemy że to był blamaż w naszym wykonaniu. Tak! Taki był mecz w Tarnogrodzie.

Jako administrator i zawodnik przedstawiam 7 powodów dla których nie wygrywamy wszystkich meczów.

1. Gdzie jest Szymon Mielniczek? Za granicą. Tak właśnie. Jest to osoba, która asystowała nam przy 3/4 bramek. Odkąd jest (obecnie go nie ma!) w Cosmosie, ma najwięcej asyst w klubie. To czołówka ligi.

2. Mini, a on gdzie?! A no w Łukowie, czasami jest też za granicą. Dzięki niemu Cosmos miał wiele sukcesów.

3. Obecna średnia wieku naszych zawodników? Sami sobie policzcie.

4. Młody, bez doświadczenia trener, którego każdy chce zwalniać jak i zwalniano Holka oraz Kusztykiewicza. Trzeba czasu, kibic wie lepiej.

5. Nowy bramkarz. Patryk po kontuzji Karola Gontarza musiał stanąć między słupkami. Raz wychodziło to lepiej, a nie raz ratował nam dupę. Bilans wychodzi na „0”. Jest młody i każdemu zdarzają się błędy, Trzeba czasu!

6. Defensywa? Nie ma „Konga” i „Juniora” czyli podstawowych zawodników poprzedniego sezonu. Są nowi, którzy także potrzebują czasu!

7. Ivan Sozanskij, którzy przyszedł do klubu i od razu wymagano od niego bardzo dużo. Powtarzam się! Tutaj znowu trzeba czasu, ale i tak dobrze wiemy ile dawał nam w niektórych meczach. Kilka bramek dla nas zdobył.

cosmos-jozefow.futbolowo.pl


Dodaj komentarz

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są tylko i wyłącznie prywatnymi opiniami czytelników serwisu. Redakcja zastrzega sobie jednocześnie prawo do usuwania komentarzy zawierających treści niecenzuralne, rasistowskie, antysemickie, nawołujące do przemocy, obraźliwe w stosunku do osób uczestniczących w dyskusji, osób publicznych, instytucji itp., komentarzy nie związanych z tematem artykułu, zawierających treści reklamowe, czy też treści znacząco odbiegające od ogólnie przyjętych norm społecznych.