romek
piątek, 13 czerwca 2014, 15:03

Transfery… / Masternak jednak w LC Chełm…

Zbigniew Masternak, który dotychczas występował w BKS Roztocze Krasnobród, przechodzi do drużyny LC Chełm.

= Lubelska Piłka: – Miałeś grać w Krakowie.

= ZM: – Tak, ale nie udało się dopiąć wszystkich spraw organizacyjnych i
finansowych, zespół w Krakowie nie zaczął jeszcze oficjalnie funkcjonować, może za rok. Chciałbym, żeby było wszystko profesjonalnie – dobrzy zawodnicy, dobry sponsor. Powinno się udać, ale to trochę potrwa. Nie chcę popełniać błędów organizacyjnych BKS-u, z roku na rok mieliśmy coraz gorszą ekipę, nie było sponsora  strategicznego. Miasto Krasnobród wolało przeznaczać duże pieniądze na słabych graczy z okręgówki niż na BKS, który rozsławił Krasnobród. Bardzo krótkowzroczna polityka.

= Lubelska Piłka: – Więc postanowiłeś przyjąć ofertę LC Chełm.

= ZM: – To z roku na rok silniejsza drużyna. W 2012 roku grali w półfinałach Mistrzostw Polski w piłce błotnej, zajęli ostatecznie 4 miejsce. W zeszłym roku wywalczyli już wicemistrzostwo Polski, ogrywając w półfinale właśnie Krasnobród ze mną w składzie. Mam nadzieję, że jak strzelę kilkanaście bramek dla nich w tym roku, powalczymy o Puchar Polski i o mistrzostwo.

Lubelska Piłka: – W LC Chełm gra Marek Masternak. Czy to przypadkowa zbieżność nazwisk?

ZM: – Nie, to mój młodszy brat. Był kiedyś bardzo obiecującym pomocnikiem – grał w OKS Opatów, GKS-ie Iwaniska, sprawdzała go II-ligowa Lublinianka Lublin, grał też krótko w Chełmiance Chełm. Fajnie, że w końcu będziemy mogli zagrać w jednej drużynie.

rd/lp.pl / foto – Zbigniew Masternak w towarzystwie Andrzeja Grajewskiego.


Dodaj komentarz

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są tylko i wyłącznie prywatnymi opiniami czytelników serwisu. Redakcja zastrzega sobie jednocześnie prawo do usuwania komentarzy zawierających treści niecenzuralne, rasistowskie, antysemickie, nawołujące do przemocy, obraźliwe w stosunku do osób uczestniczących w dyskusji, osób publicznych, instytucji itp., komentarzy nie związanych z tematem artykułu, zawierających treści reklamowe, czy też treści znacząco odbiegające od ogólnie przyjętych norm społecznych.