romek
środa, 21 maja 2014, 05:52

UWAGA transfer! / Zbigniew MASTERNAK odchodzi z BKS-u Roztocze Krasnobród

Po 3 latach gry w drużynie z Krasnobrodu Zbigniew Masternak zdecydował się na występy w nowo powstałej drużynie z Krakowa. Wraz z BKS-esem Masternak osiągnął wiele sukcesów, jak dwa Mistrzostwa Polski (2011,kat. męska, 2012, kat. mieszana), wicemistrzostwo Polski (2013, kat. mieszana), Puchar Polski (2012). Był trzykrotnie królem strzelców mistrzostw Polski (2011, 2012, 2013), królem strzelców Pucharu Polski (2013).

Pierwszy start nowego zespołu Masternaka już podczas III Pucharu Polski w piłce błotnej, który zostanie rozegrany 22 czerwca 2014 w Błotnowoli koło Kielc.

– Chciałbym podziękować drużynie BKS-u za 3 lata wspólnej gry i wiele naszych sukcesów. Pora jednak na kolejne wyzwania, chcę spróbować sił w nowej drużynie, budowanej na bardziej profesjonalnych zasadach – powiedział nam kilka dni temu.

redakcja

PS. Przypominamy – Zbigniew Masternak to znany pisarz rodem z Lubelsczyzny (piłkarz z zamiłowania, popularyzator wszelkich odmian tej gry). Ostatnio wydawnictwo Zysk i spółka wydało jego książkę „Nędzole”. Powstaje scenariusz  filmu, a jego realizacją zainteresował się Krzysztof Zanussi. Od siebie dodamy, że Zbyszek jest jednym z nas „osobą lubelskiej piłki”. – To tytan pracy! – kilkadziesiąt spotkań z czytelnikami rocznie, setki tysięcy minut na boisku, książki, reportaże, scenariusze filmowe, festiwale… – Pokażcie mi takiego drugiego! – mówią ludzie z branży.  – Jeszcze zaraża pasją innych.  Toteż nie dziwi nas, że zainteresował się nim Andrzej Grajewski.


Dodaj komentarz

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są tylko i wyłącznie prywatnymi opiniami czytelników serwisu. Redakcja zastrzega sobie jednocześnie prawo do usuwania komentarzy zawierających treści niecenzuralne, rasistowskie, antysemickie, nawołujące do przemocy, obraźliwe w stosunku do osób uczestniczących w dyskusji, osób publicznych, instytucji itp., komentarzy nie związanych z tematem artykułu, zawierających treści reklamowe, czy też treści znacząco odbiegające od ogólnie przyjętych norm społecznych.