romek
piątek, 25 kwietnia 2014, 06:30

Stowarzyszenie OAKP / Poczta, Kośminek i Lubelnia…

Po czwartej serii gier w rozgrywkach Superligi Orlikowej na czele tabeli w poszczególnych ligach są: Poczta Lublin (SO), FC Kośminek (2SO), PRB Lubelnia Lublin (3SO).

Walka nabiera rozpędu a piąta i szósta kolejka rozagrywana jest podczas świąt i weekendu majowego.

Po 4 kolejkach na czele strzelców znajdują się:

Paweł Michalec (Turcja) 7 bramek  – Superliga

Michał Bielak (Ruta) 9 bramek – 2 Superliga

Adam Mazurek (LKMP Atlas Czuby) 9 bramek – 3 Superliga

4 kolejka

LIGOWE NAJ…

TOP 6 SO Br: Mikołaj Cięszczyk (Poczta), OBR: Tomasz Olek  (Haxball), Mateusz Żminda  (BSNT)  ATK: , Paweł Michalec (Turcja) , Patryk Bamburski (Poczta), Arkadiusz Pytka (Amator),

PIŁKARZ KOLEJKI SO –  Mateusz Żminda  (BSNT)

TOP 6 2SO Br: Gabriel Bednarczyk (Ruta) OBR:  Łukasz Tarasiuk  (Kośminek), Patryk Świdzyński (Bazyl)  ATK: Konrad Ślusarczyk (Reptilia), Robert Gruszecki (KwK),  Bartłomiej Duda (Sezonowcy)

PIŁKARZ KOLEJKI 2SO  – Konrad Ślusarczyk (Reptilia)

TOP 6 3SO Br: Rafał Kowalczyk (Tradis) OBR: Grzegorz Wróblewski (Sąsiedzi), Rafał Szkoda  (Lubelnia) ATK: Adam Mazurek (LKMP) Dawid Mazuruk (Undefined), Rafał Gajownik (716)

PIŁKARZ KOLEJKI 3SO – Grzegorz Wróblewski (Sąsiedzi)

—————————————————————————————-

Najlepszy moment kolejki :   Wygrana Reptilii nad Elmarem

Najgorszy moment kolejki : Druga czerwona kartka Roberta Rzeźniczuka

BRAMKA KOLEJKI : Rafał Lisiecki  (Elmar)

MECZ Kolejki : Poczta  – Stenmar 3:1

Najwięcej bramek w meczu : 9 Turcja – SMB 6:3, Reptilia – Elmar 5:4

Najmniej bramek w meczu : 2 Undefined – Lubelnia 1:1, OAKP – Kośminek 0:2

KARTKI : 22 żółte i 1 czerwona

Stowarzyszenie OAKP / www.oakp.futbolowo.pl


Dodaj komentarz

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są tylko i wyłącznie prywatnymi opiniami czytelników serwisu. Redakcja zastrzega sobie jednocześnie prawo do usuwania komentarzy zawierających treści niecenzuralne, rasistowskie, antysemickie, nawołujące do przemocy, obraźliwe w stosunku do osób uczestniczących w dyskusji, osób publicznych, instytucji itp., komentarzy nie związanych z tematem artykułu, zawierających treści reklamowe, czy też treści znacząco odbiegające od ogólnie przyjętych norm społecznych.