romek
piątek, 4 kwietnia 2014, 08:13

II liga / Motor Lublin przegrał z Pogonią Siedlce 1:2 * Sytuacja w tabeli jest już krytyczna…

Już w czwartek swój mecz 23. kolejki II ligi wschodniej rozegrali piłkarze Motoru. Zespół z Lublina nie sprostał jednak w Siedlcach tamtejszej Pogoni, przegrywając z wiceliderem tabeli 1:2.

Wynik w 29 minucie otworzył były piłkarz „żółto-biało-niebieskich” Krystian Wójcik. Faworyzowana Pogoń skromne prowadzenie utrzymała do przerwy.

A tuż po zmianie stron goście znaleźli się w fatalnej sytuacji. Najpierw po 120 sekudnach gry z boiska z czerwoną kartką wyleciał Piotr Karwan, a po chwili Przemysław Rodak podwyższył prowadzenie gospodarzy na 2:0.

Motor walczył i niedługo później za sprawą Damiana Kądziora (foto) zdobył kontaktową bramkę.

Niestety na więcej podopiecznych trenera Roberta Kasperczyka nie było już stać i goście musieli się pogodzić z czwartą porażką w piątym, w tym roku meczu ligowym.

Pogoń Siedlce – Motor Lublin 2:1 (1:0)
Bramki: Wójcik (29), Rodak (48) – Kądzior (58).

Pogoń: Kozaczyński – Wójcik, Dybiec, Urbański, Ratajczak, Odunka (72 Wocial), Rodak, Wójcik, Tomalski (90 Dmowski), Demianiuk (75 Dziubiński), Zaniewski (60 Więzik).

Motor: Frąckowiak – Zontek, Komor (85 Wolski), Karwan, Jaroń, Jonczyk (55 Stachyra), Lewiński, Koziara (46 Król), Kądzior, Broź (55 Gąsiorowski), Migalewski.

Żółte kartki: Zaniewski, Wocial – Karwan, Kądzior.

Czerwona kartka: Karwan (47 min, Motor, za drugą żółtą).

Motor jest na 14 miejscy w tabeli. Na 12 kolejek przed końcem ma 11 punktów straty do miejsca gwarantującego miejsce w zreformowanej II lidze.

dziennikwschodni.pl


Dodaj komentarz

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są tylko i wyłącznie prywatnymi opiniami czytelników serwisu. Redakcja zastrzega sobie jednocześnie prawo do usuwania komentarzy zawierających treści niecenzuralne, rasistowskie, antysemickie, nawołujące do przemocy, obraźliwe w stosunku do osób uczestniczących w dyskusji, osób publicznych, instytucji itp., komentarzy nie związanych z tematem artykułu, zawierających treści reklamowe, czy też treści znacząco odbiegające od ogólnie przyjętych norm społecznych.