romek
niedziela, 2 lutego 2014, 12:58

Prasa / Zmiany w Aleksandrii Aleksandrów

Piłkarze Aleksandrii Aleksandrów po pierwszej rundzie plasują się na piętnastym miejscu w ligowej tabeli z dorobkiem 8 punktów. Zespół wygrał dwa mecze, dwa zremisował i jedenaście przegrał.

W przerwie zimowej w Aleksandrii  doszło do sporych zmian. Wybrano nowego prezesa, którym został Przemysław Lewczyk. Za aspekt sportowy będzie odpowiadał nowy trener Hubert Chmura, który poprowadzi zespół seniorów i juniorów. Trampkarzy będzie szkolił Grzegorz Bielak.

Trener Chmura, który zastąpił Artura Kukiełkę ostatnio prowadził drużynę A-klasową Tanew Majdan Stary. Zespół pod jego wodzą został mistrzem jesieni nie przegrywając żadnego z 11 meczów.

Pierwszy trening drużyny z Aleksandrowa odbył się w piątek 24 stycznia 2014 roku. Trener Chmura miał do dyspozycji 15 piłkarzy. Drużyna będzie trenowała dwa razy w tygodniu na hali sportowej zaś pierwszy mecz kontrolny rozegra 16 lutego z Włókniarzem Frampol.  – Będziemy robić wszystko aby się utrzymać w lidze. Jeżeli się uda to dobrze a jeżeli nie to w niższej klasie będziemy budować taką drużynę by szybko awansować. Chcemy by nasz zespół opierał się na młodych piłkarzach. Ale też będziemy się starać nieco wzmocnić naszą kadrę, rozmawiamy z kilkoma zawodnikami ale jeszcze na razie to tylko rozmowy.  –wyjaśnia nowy prezes klubu Przemysław Lewczyk.

W planie budżetowym Gminy  na 2014 rok zaplanowano wydatki na sport w kwocie 100 tys. zł. Jest to dotacja celowa z przeznaczeniem na upowszechnianie kultury fizycznej i sportu.  – Kompletujemy dokumenty by przystąpić do konkursu. Sesja najprawdopodobniej odbędzie się w połowie lutego.  – kończy prezes Lewczyk.

Źródło: NOWA Gazeta biłgorajska.


Dodaj komentarz

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są tylko i wyłącznie prywatnymi opiniami czytelników serwisu. Redakcja zastrzega sobie jednocześnie prawo do usuwania komentarzy zawierających treści niecenzuralne, rasistowskie, antysemickie, nawołujące do przemocy, obraźliwe w stosunku do osób uczestniczących w dyskusji, osób publicznych, instytucji itp., komentarzy nie związanych z tematem artykułu, zawierających treści reklamowe, czy też treści znacząco odbiegające od ogólnie przyjętych norm społecznych.