Już w niedzielę „Piłkarska Gala 2014” w Lublinie « Lubelska Piłka - Wszystko o piłce nożnej na Lubelszczyźnie
admin
środa, 29 stycznia 2014, 11:28

Już w niedzielę „Piłkarska Gala 2014” w Lublinie

Już w ten weekend, w niedzielę 2 lutego, w hali widowiskowo–sportowej „Globus” w Lublinie odbędzie się kolejna edycja wydarzenia sportowego pt. „Piłkarska Gala 2014”! Organizatorem imprezy jest Fundacja Rozwoju Sportu w Lublinie.

Gala przyjmie formę towarzyskiego turnieju piłki nożnej, w którym wystąpią drużyny: „Przyjaciele Jacka Bąka” – udział zapowiedzieli m.in.: Jacek Bąk, Tomasz Iwan, Jerzy Dudek, Michał Żewłakow, Maciej Żurawski oraz Jacek Krzynówek; „Mistrzowie Sportu” – udział zapowiedzieli m.in.: Justyna Marciniak, Iwona Nabożna, Daniel Iwanek, Artur Siódmiak, Daniel Jeleniewski, Bogusław Saganowski, Jacek Puchacz, Krzysztof Diablo Włodarczyk; „Reprezentacja Artystów Polskich” – udział zapowiedzieli m.in.: Klaudiusz Sevkovic, Tomasz Schimscheiner, Rafał Mroczek, Przemysław Cypryański, Marek Włodarczyk, Antek Królikowski, Tomasz Jachimek oraz przedstawiciele kabaretów: Ani Mru Mru, Smile, Łowcy.B, „Reprezentacja PZPN” oraz drużyny Sponsorów i Dziennikarzy. Prowadzone są również rozmowy z Mamedem Khalidovem, który jeszcze nie potwierdził swojego udziału.

Bilety na Piłkarską Galę można zakupić za pośrednictwem serwisu www.kupbilet.pl oraz w kasach Hali „Globus” w cenach: 10 zł – młodzież do 12 roku życia, 20 zł – bilet normalny, 50 zł – bilet VIP.

Impreza rozpocznie się o godzinie 15.30.

Portal Lubelska Piłka oraz Fundacja Rozwoju Sportu w Lublinie serdecznie zapraszają wszystkich do udziału w imprezie!


Dodaj komentarz

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są tylko i wyłącznie prywatnymi opiniami czytelników serwisu. Redakcja zastrzega sobie jednocześnie prawo do usuwania komentarzy zawierających treści niecenzuralne, rasistowskie, antysemickie, nawołujące do przemocy, obraźliwe w stosunku do osób uczestniczących w dyskusji, osób publicznych, instytucji itp., komentarzy nie związanych z tematem artykułu, zawierających treści reklamowe, czy też treści znacząco odbiegające od ogólnie przyjętych norm społecznych.