romek
piątek, 14 września 2012, 10:07

Lubycza Królewska / ANDRZEJ POTOCKI szefem historyków i statystyków piłki nożnej…

Pierwsze spotkania odbyły się w Łodzi, Warszawie i Obszy k/  Biłgoraja, ostatnie czwarte już spotkanie stowarzyszeniowe odbyło się w Lubyczy Królewskiej gdzie ustalono, że  siedzibą będzie Warszawa. W Lubyczy wybrano też nowego prezesa –  został nim Andrzej Potocki (foto – trzeci z prawej), dotychczasowy wiceprzewodniczący.  Zastąpił Marka Sztochela (foto – drugi z lewej) , który wspólnie ze Zbigniewem Łyczko i Robertem Krawczyńskim budował fundamenty stowarzyszenia.

Andrzej Potocki to osoba znana w środowisku piłkarskim. Redaguje serwis 90minut.pl od początku jego istnienia. W latach 2000–2001 był prezesem GKS Piast Gliwice

Jako ciekawostkę podajemy, że podczas studiów na KUL często odwiedzał lubelskie boiska i stadiony (z pewnością będzie okazja porozmawiać o tamtym okresie z prezesem, o ile sobie przypominam bywał na meczach Stali Poniatowa, Orionu i innych).  Inną ciekawostką jest, że nowy prezes był i jest znanym i cenionym politykiem –  był przez wiele lat posłem, rzecznikiem prasowym UW,  członkiem kilku komisji sejmowych.

Gościem specjalnym sesji był Maciej Polkowski, były redaktor naczelny Przeglądu  Sportowego, autor wielu książek o tematyce piłkarskiej, działacz piłkarski między innymi szef komisji d/s mediów PZPN, do niedawna prezes Orłów Kazimierz).

My dodajemy, że wśród członków założycieli i pozostałych jest wielu przedstawicieli Lubelszczyzny.  Jesteśmy chyba najsilniejszą grupą pod względem geograficznym .

Wkrótce  przedstawimy statut i deklaracje członkowskie dla chętnych podjęcia współpracy w ramach stowarzyszenia.

hs/foto własne


Dodaj komentarz

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są tylko i wyłącznie prywatnymi opiniami czytelników serwisu. Redakcja zastrzega sobie jednocześnie prawo do usuwania komentarzy zawierających treści niecenzuralne, rasistowskie, antysemickie, nawołujące do przemocy, obraźliwe w stosunku do osób uczestniczących w dyskusji, osób publicznych, instytucji itp., komentarzy nie związanych z tematem artykułu, zawierających treści reklamowe, czy też treści znacząco odbiegające od ogólnie przyjętych norm społecznych.