kamilkmiec
czwartek, 21 czerwca 2012, 13:02

Chełmianka zostanie w III lidze? Partyzant i Zaczernie wycofują się, Strumyk nie chce grać znowu na wyjazdach

Sezon 2011/2012 w III lidze lubelsko-podkarpackiej zakończył się 6 czerwca, ale jej skład personalny na najbliższy sezon nadal nie jest znany. Wszystko bowiem przez to, że z gry na trzecioligowym froncie kilka dni temu zrezygnował Partyzant Targowiska, a dzisiaj, jak informują podkarpackie „Nowiny”, o wycofaniu się poinformowali działacze Limblachu Zaczernie. Tym samym w III lidze miałyby się utrzymać Unia Nowa Sarzyna i Strumyk Malawa, z tym że… nie do końca.

O ile dla Unii taki obrót spraw jest jak dar z nieba, o tyle włodarze Malawy nie przejawiają jakiejkolwiek chęci dalszego uczestniczenia w tych rozgrywkach. – Nikt nie pozwoli nam grać meczów III-ligowych w Malawie, a my mamy dość grania wszystkich spotkań na wyjazdach. Przyjmujemy spadek z pokorą – skwitował Roman Dańko, członek zarządu Strumyka. Oznacza to, że prawdopodobnie propozycję gry w nowym sezonie 2012/2013 w III lidze otrzyma… Chełmianka Chełm!

W Chełmie od kilku kolejek było wiadomo, że „biało-zielonym” nie uda się wydostać ze strefy spadkowej. Ostatnia pozycja była jednak wynikiem kilku czynników, które się na siebie nałożyły. Pytanie, czy chełmianie byliby w ogóle zainteresowani dalszą grą w III lidze? – Jeśli dostaniemy propozycję gry w III lidze przyjmiemy ją. Szykujemy mocny zespół, który jeśli nie zagra w III lidze, to powalczy o awans do niej o klasę niżej – powiedział prezes Chełmianki, Grzegorz Gardziński.

źródło: Nowiny24/własne

 


Dodaj komentarz

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są tylko i wyłącznie prywatnymi opiniami czytelników serwisu. Redakcja zastrzega sobie jednocześnie prawo do usuwania komentarzy zawierających treści niecenzuralne, rasistowskie, antysemickie, nawołujące do przemocy, obraźliwe w stosunku do osób uczestniczących w dyskusji, osób publicznych, instytucji itp., komentarzy nie związanych z tematem artykułu, zawierających treści reklamowe, czy też treści znacząco odbiegające od ogólnie przyjętych norm społecznych.