admin
czwartek, 21 października 2010, 07:57

Konflikt Stali Kraśnik z ratuszem nabiera na sile

Jak donosi Kurier Lubelski, Stal Kraśnik znajduje się w konflikcie z Urzędem Miasta. Klub nie może oczekiwać wsparcia finansowego ze strony miasta. Przeciw takiej sytuacji buntują się kibice oraz piłkarze lubelskiego zespołu.

Działacze Stali w zeszłym roku mogli liczyć na pomoc od miasta w wysokości 75 tysięcy złotych. Urząd miasta deklarował, że i w tym roku władze klubu otrzymają środki pieniężne. Wszystko wskazuje na to, że do dofinansowania Stali jednak nie dojdzie. Rzecznik prasowy burmistrza Kraśnika Piotra Czubińskiego, Zbigniew Nita przypomina, że klub zalega z zapłatą, m.in. w stosunku do podmiotu, który wynajmuje Stali stadion – Centrum Kultury i Promocji.

Według nieoficjalnych doniesień, niechęć miasta do Stali może wynikać z braku zaufania do obecnego prezesa klubu, Artura Rydzewskiego. Sam Rydzewski złożył niedawno dymisję ze swojego stanowiska, jednak ostatecznie nie została ona przyjęta przez zarząd klubu. Nita natomiast dementuje plotki, twierdząc, że przyczyna nieporozumienia nie tkwi w jednej osobie, a całej strukturze klubu. Określa ją jako „chorą”.

Cała sytuacja nie pozostała bez reakcji ze strony drużyny i jej sympatyków. Piłkarze Stali, szukając porozumienia z władzami miasta, postanowiła udać się do burmistrza Czubińskiego, by przekonać go do tego, że warto stawiać na piłkę nożną w Kraśniku. Ponadto, opublikowany został list otwarty autorstwa fanów zespołu, którzy nakłaniają władze miasta do finansowego wsparcia ich ukochanego klubu.

Jakub Kozłowski/ futbolnews.pl


Dodaj komentarz

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są tylko i wyłącznie prywatnymi opiniami czytelników serwisu. Redakcja zastrzega sobie jednocześnie prawo do usuwania komentarzy zawierających treści niecenzuralne, rasistowskie, antysemickie, nawołujące do przemocy, obraźliwe w stosunku do osób uczestniczących w dyskusji, osób publicznych, instytucji itp., komentarzy nie związanych z tematem artykułu, zawierających treści reklamowe, czy też treści znacząco odbiegające od ogólnie przyjętych norm społecznych.