admin
wtorek, 1 czerwca 2010, 08:58

Hetman Żółkiewka / Akcja WILKI AID 2010 – pomoc dla klubu Wilki z Wilkowa

Pod hasłem WILKI AID 2010 Hetman Żółkiewka organizuje pomoc dla zniszczonego przez ostatnią powódź klubu Wilki z Wilkowa. Przypominamy, że 90% obszaru gminy Wilków znalazła się pod wodą. W związku z ogromnymi stratami w gminie Wilków zdajemy sobie sprawę, że niewielki klub piłkarski z Wilkowa nie może liczyć na wsparcie ze strony gminy, ponieważ ta ma ważniejsze problemy do rozwiązania. Tylko społeczność piłkarska lubelszczyzny może bezpośrednio pomóc temu gościnnemu klubowi organizujac różnego rodzaju akcje. Na stadionie Wilków często wczesną wiosną lubelskie kluby rozgrywały mecze sparingowe oszczędzając swoje boiska, które nie nadawały się do gry.

Dzisiaj to my powinniśmy pomóc Wilkom. Akcja pomocy WILKI AID 2010 polega na sprzedaży koszulek (T-shirt) z logo WILKI AID 2010 zaprojektowanego przez krakowskiego grafika Edwarda Karczmarskiego. Pierwsze koszulki sprzedawane będą już na najbliższym meczu Hetmana Żółkiewka z Cisami Nałęczów w czwartek 3 czerwca 2010 w Żółkiewce. Zachęcamy inne kluby IV-ligowe do udziału w akcji pomocy kolegom z Wilkowa. Całość pieniędzy uzyskanych ze sprzedaży koszulek będzie przekazana na konto klubu Wilki z Wilkowa. Koszulki bezpłatnie zostaną przekazane zainteresowanym klubom przez jednego ze sponsorów Hetmana Żółkiewka.

Kontakt telefoniczny z organizatorem akcji: 0 602 22 86 34
adres: LKS „Wilki” 24-313 Wilków, Kąty 21

nr konta: BS Kazimierz Dolny oddział Wilków- 5787 310 001 02 001 892 20 02 0001.


Komentarze do 'Hetman Żółkiewka / Akcja WILKI AID 2010 – pomoc dla klubu Wilki z Wilkowa' (1)
  • kibic12 lat temu Bezpośredni link

    Wielkie brawa za taka wspaniała akcję. Szacunek dla organizatorów.

  • Dodaj komentarz

    Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są tylko i wyłącznie prywatnymi opiniami czytelników serwisu. Redakcja zastrzega sobie jednocześnie prawo do usuwania komentarzy zawierających treści niecenzuralne, rasistowskie, antysemickie, nawołujące do przemocy, obraźliwe w stosunku do osób uczestniczących w dyskusji, osób publicznych, instytucji itp., komentarzy nie związanych z tematem artykułu, zawierających treści reklamowe, czy też treści znacząco odbiegające od ogólnie przyjętych norm społecznych.