admin
sobota, 1 maja 2010, 15:08

IV liga / Lublinianka – Hetman Żółkiewka 3:2 (0:2), Janowianka – Sparta 2:3

Stefan Kucharzewski (Foto: lublinianka.net)Po niezwykle dramatycznym spotkaniu Lublinainka wygrała 3:2 z Hetmanem Żółkiewka w spotkaniu IV ligi.

Pierwsza połowa zakończyła się zensacyjnie – juz po 16 minutach było 2:0 dla Hetmana. Niestety mecz trwa 90 minut…

Według trenera Marka Leszczyńskiego pierwsza połowa należała zdecydowanie do Hetmana, a akcje nagradzane były często oklaskami. Niestety po stracie pierwszej bramki z zawodników zeszło powietrze. Być może ostatni maraton piłkarski zdecydował o gorszej dyspozycji w drugiej połowie.

Gospodarze w drugiej połowie zaatakowali zdecydowanie i za sprawą Stefana Kucharzewskiego i Grzegorza Górala wyszli zwycięsko z tej dramatycznej potyczki.

Lublinianka – Hetman Żółkiewka 3:2
Bramki: Kucharzewski 2, Góral / Nikolnowicz, Ivliev

Lublinianka: Górski – Łysek, Nogas, Kursa, Chmielnicki, Borowski, Sobiech, Farotimi, Góral, Sebastianiuk, S.Kucharzewski
Hetman: Dąbała – Piotr Skrzypczyński, Przemysław Skrzypczyński, Nikonowicz, Kukuruza, Horetsky, Szczepiński, Hirka, Wójcik, Palica, Ivliev

***
Pozostałe wyniki soboty:

Orion – Chełmianka 1;1
Golisz / Tatysiak 90-k

Janowianka – Sparta Rejowiec 2:3
… / Kucharski, Machnikowski, Kiejda

Unia Bełzyce – Cisy Nałęczów 4:2
Gorgol, Samolej, Gałkowski, Gołofit / Tromecki, Adamczyk

Lewart Lubartów – Huragan Międzyrzec Podlaski 2:3 (2:1)
Łukasz Mitaszka 9′, Grzegorz Dajek 26′ – Daniel Rostek 27′, Sebastian Wereszczyński 72′, Radosław Klujewski 89′

Źródło: hetman-zolkiewka.pl / rd


Dodaj komentarz

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są tylko i wyłącznie prywatnymi opiniami czytelników serwisu. Redakcja zastrzega sobie jednocześnie prawo do usuwania komentarzy zawierających treści niecenzuralne, rasistowskie, antysemickie, nawołujące do przemocy, obraźliwe w stosunku do osób uczestniczących w dyskusji, osób publicznych, instytucji itp., komentarzy nie związanych z tematem artykułu, zawierających treści reklamowe, czy też treści znacząco odbiegające od ogólnie przyjętych norm społecznych.