admin
środa, 24 marca 2010, 07:14

Felieton / Strzelam z 11 metra

Media podają, że komornik zajął logo ŁKS Łódź. To nowa jakość w naszej piłce i walce o normalność w klubach. Dotychczas zajmowano konta, wszak biedne kluby wiele więcej nie maja, a konta na które wpływają daniny od sponsorów i pieniądze od samorządów są cenne.

Od wielu lat piszemy jak cenne są loga klubów i że będą rosły w wartość z każdym dniem – bez względu czy kluby odnoszą sukcesy, czy nie. Cenne, bo cenna jest historia klubów, a logo jest przecież kwintesencją dziejów klubów. Na jego wartość pracowały tysiące ludzi i wiele pokoleń.

I dlatego wartościowe logo ŁKS uznano za wartość samą w sobie.
Każde pojawienie sie logo klubu w mediach, każdy sukces i zwycięstwo drużyny, a nawet przywiązanie do logo kibiców i piłkarzy – ma swoją wartość.

Logo tym cenniejsze im rzadziej jest zmieniane, im rzadziej doczepia sie do niego znaki i nazwy okolicznościowych sponsorów.

Dletego prośba
– działacze, piłkarze i kibice! – szanujcie logo swoich klubów.

Ostrzeżenie: Nie każdy komornik musi być kibicem piłki nożnej…

Krzysztof Marczak


Dodaj komentarz

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są tylko i wyłącznie prywatnymi opiniami czytelników serwisu. Redakcja zastrzega sobie jednocześnie prawo do usuwania komentarzy zawierających treści niecenzuralne, rasistowskie, antysemickie, nawołujące do przemocy, obraźliwe w stosunku do osób uczestniczących w dyskusji, osób publicznych, instytucji itp., komentarzy nie związanych z tematem artykułu, zawierających treści reklamowe, czy też treści znacząco odbiegające od ogólnie przyjętych norm społecznych.