admin
niedziela, 21 marca 2010, 08:51

III liga / Podlasie na dobry początek wygrywa 2:0

W pierwszym wiosennym meczu III ligi Podlasie Biała Podlaska wygrało ze Stalą Mielec 2:0 (1:0). Bramki zdobyli Rafał Borysiuk i Mateusz Woroniecki, dla których były to pierwsze trafienia w sezonie.

Trener Dariusz Banaszuk uważa, że w meczu Podlasie pokazało się z najlepszej strony. – Byliśmy drużyną dojrzalszą. Cieszy mnie także zaangażowanie emocjonalne zawodników, ambicja – podkreśla szkoleniowiec.

Stal Mielec 0:2 Podlasie Biała Podlaska
0:1 Rafał Borysiuk 11
0:2 Mateusz Woroniecki 68

żółte kartki: Krystian Getinger – Wojciech Jarzynka, Mateusz Woroniecki, Rafał Borysiuk, Dmitrij Jekimow.
sędzia: Rafał Krężałek (Krosno).
widzów: 300 (w tym ok. 40 z Białej).

Stal: 12. Grzegorz Witkowski – 18. Mateusz Podstolak, 3. Paweł Mroziński, 4. Kamil Kościelny, 2. Piotr Kołacz, 11. Igor Wójtowicz (72, 15. Arkadiusz Dąbek), 10. Piotr Mroziński, 6. Damian Skiba, 17. Jakub Kędzior (60, 8. Mateusz Świechowski), 14. Krystian Getinger (k), 19. Daniel Góra.
Ławka rezerwowych: 1. Sebastian Kusak, 13. Piotr Marek, 16. Jakub Osmola, 15. Arkadiusz Dąbek, 9. Kamil Hul, 8. Mateusz Świechowski.

Podlasie: Dmitrij Jekimow – Mateusz Woroniecki, Artur Bożyk, Wojciech Jarzynka, Bartosz Więckowski – Michał Sobiczewski (65 Paweł Komar), Rafał Borysiuk (k), Łukasz Mirończuk (75 Arkadiusz Maksymiuk), Damian Guzek (70 Piotr Litwiniuk) – Patrik Magier, Piotr Wilawer (89 Zbigniew Stonio).
Ławka rezerwowych: Michał Krukowski, Paweł Komar, Piotr Litwiniuk, Zbigniew Stonio, Adrian Jesionek, Mateusz Bojarczuk.

Źródło: Andrzej Laudy / azspodlasie.pl


Dodaj komentarz

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są tylko i wyłącznie prywatnymi opiniami czytelników serwisu. Redakcja zastrzega sobie jednocześnie prawo do usuwania komentarzy zawierających treści niecenzuralne, rasistowskie, antysemickie, nawołujące do przemocy, obraźliwe w stosunku do osób uczestniczących w dyskusji, osób publicznych, instytucji itp., komentarzy nie związanych z tematem artykułu, zawierających treści reklamowe, czy też treści znacząco odbiegające od ogólnie przyjętych norm społecznych.